Hurmatli ota-onalar, bolalar, o’qituvchilar
va dargoh mehmonlari!
«Biz talabalarimiz bilan faxrlanamiz. Ular o‘qishda, sportda, ijodda doimo yuksak muvaffaqiyatlarga erishmoqda. Buning ustiga, men sizni maktab kampusiga tashrif buyurishga yoki o’quv jarayoni bo’yicha sayohatga taklif qilaman. Sizni maktabimiz va bolalarning yutuqlari bilan bo’lishishni intiqlik bilan kutamiz. Ishonchim komilki, siz bu yerning o’ziga xos muhitini his qilasiz va farzandingiz ham uning bir qismi bo’lishini tilab qolasiz.»
Biz ishonamiz:
- Har bir o’quvchi muhim va katta salohiyatga ega.
- Maktab bolalarning zukkoligini, aqlining moslashuvchanligini rag’batlantirishi va dunyoni doimiy bilish istagini uyg’otishi kerak.
- Ishonch muhitida bolalar savol berishdan, harakat qilishdan, tavakkal qilishdan, hamkorlik qilishdan, mas’uliyatni o’z zimmasiga olishdan, o’z qarashlari va manfaatlarini rivojlantirishdan va himoya qilishdan qo’rqmaydi.
- Halollik va samimiylik, birinchi navbatda, namuna orqali o’rgatish kerak.
- Qat’iyat va mehnatsiz muvaffaqiyat bo’lmaydi.
- Bolaning imkoniyatlarini ochish va rivojlantirish uchun sabr-toqat, g’amxo’rlik va muhabbat kerak.
- Talabalarni madaniy, milliy va diniy kelib chiqishidan qat’i nazar, qo‘llab-quvvatlash, tarbiyalash va hurmat qilish, ularda tinchlik, adolat va global fuqarolik muhimligi haqidagi tushunchani shakllantirish bizning burchimizdir.
Ijodiy fikrlash, izlanish, o’ziga xoslik va faol, dinamik dastur ta’lim faoliyatining asosidir. O’zlarining jamoaviy ishi va fidoyiligi bilan hatto zaif o’quvchilarni ham akademik, sport va ko’p qirrali faoliyatda muvaffaqiyat qozonishga undaydigan va rag’batlantiradigan o’qituvchilar bilan faol o’rganish muhokamalari. Shuningdek, biz barcha o‘quvchilarimizda hissiy intellekt, mehr-oqibat va hamdardlik ruhini rivojlantirish, ta’lim muvaffaqiyatining ajralmas tarkibiy qismi bo‘lishini ta’kidlaymiz va ularning fikrlarini tinglashga va maktabning kundalik faoliyatida hisobga olishga tayyormiz.
Shuningdek, o’qituvchilar ijodiy fikrlash, yaxshi kitoblar o’qish, boshqalarning qadriyatlari va e’tiqodlariga ishonch va hurmatni shakllantirish, bag’rikenglik ruhini rivojlantirish qadriyatlarini singdiradilar. Ikki ming yil muqaddam Suqrot «Ta’lim — bu ongdan bilim va ijodiy tafakkurni ajratib olishdir», degan edi.
Yaxshi tilaklar bilan,
Nurullaev B.G
Maktab har bir o‘quvchining o‘ziga bo‘lgan ishonchini rivojlantirishga qaratilgan; moslashuvchanlik va muammolarni hal qilish ko’nikmalarini o’rgatish; rivojlanayotgan globalizmning muhim elementlari bo’lgan o’zgarishlarga qarshi turish va kuchli mehnat axloqi, o’z-o’zini tarbiyalash, sport va o’zini o’zi qadrlash kabi yaxshi shaxsiy fazilatlarni rivojlantirish, 21-asrda muvaffaqiyatga erishish uchun intellektual, hissiy, ijtimoiy va shaxsiy ko’nikmalarni rivojlantirish.